Historia
Historia naszej Grupy ma początek w latach 60-tych i jest dziełem Domenico Passuello (znanego wszystkim jako Nico), który wraz z żoną Mariarosą prowadził działalność sprzedaży na rynkach regionalnych w Triveneto oraz jeden sklep odzieżowy i wyrobów pasmanteryjnych w miejscowości San Zeno w Cassola /Vicenza/.
Poświęcenie i pasja jaką obydwoje żywili do pracy, doprowadziły do otwarcia megamarketu w San Zeno w Cassola. Był to pierwszy tego typu sklep w latach 70-tych, oferujący szeroki wybór odzieży i wyposażenia domu na znacznej powierzchni.





Nico chcąc zaoferować klientom pełną ofertę najlepszej mody pełnej gustu „Made in Italy”, zaproponował swojemu przyjacielowi Franco i jego żonie Annie, aby wsparli sprzedaż odzieży sprzedażą obuwia. Dzięki tej trafnej decyzji biznesowej w pierwszej połowie lat 80-tych Grupa się powiększa i otwiera trzy megamarkety w Schio /Vicenza/, Affi /Verona/ i w Chopris Viscone /Udine/. W latach 90-tych Grupa wychodzi poza rejon Triveneto, otwierając inny punkt sprzedaży w Emilia Romagna w San Vinzenzo di Galliera.
Lata 90-te są kluczowym momentem rozwoju Grupy: Nico decyduje się na ekspansję rynku zagranicznego i otwarcie pierwszych sklepów w Polsce - w Modlnicy koło Krakowa oraz w Swadzimiu koło Poznania. Rozwój w tym kraju następuje dzięki uczestnictwu lokalnych administratorów i wspólników, stałym inwestycjom oraz znajomości specyfiki lokalnego rynku.
Od roku 2000 następuje dalsza ekspansja we Włoszech - otwarcie sklepu w Viadana /Montova/, Mixed w Vedelago /Treviso/, w Preganziol /Treviso/ w roku 2005 oraz w Castenedolo /Brescia/ w roku 2010. Ostatni sklep Nico został otwarty w Sedico /Belluno/ w 2016 roku.
Atutami Nico są obsługa i troska o klienta, dbałość o szczegóły oraz śledzenie fazy sprzedaży pod każdym względem. Są to podstawowe czynniki determinujące sukces grupy.