WYSYŁKA W 24H
DARMOWA DOSTAWA
14 dni na zwrot

Historia naszej Grupy ma początek w latach 60-tych i jest dziełem Domenico Passuello (znanego wszystkim jako Nico), który wraz z żoną Mariarosą prowadził działalność sprzedaży na rynkach regionalnych w Triveneto oraz jeden sklep odzieżowy i wyrobów pasmanteryjnych w miejscowości San Zeno w Cassola /Vicenza/.

Poświęcenie i pasja jaką obydwoje żywili do pracy, doprowadziły do otwarcia megamarketu w San Zeno w Cassola. Był to pierwszy tego typu sklep w latach 70-tych, oferujący szeroki wybór odzieży i wyposażenia domu na znacznej powierzchni.

First Nico megamarket
First Nico megamarket First Nico megamarket First Nico megamarket First Nico megamarket

Nico chcąc zaoferować klientom pełną ofertę najlepszej mody pełnej gustu „Made in Italy”, zaproponował swojemu przyjacielowi Franco i jego żonie Annie, aby wsparli sprzedaż odzieży sprzedażą obuwia. Dzięki tej trafnej decyzji biznesowej w pierwszej połowie lat 80-tych Grupa się powiększa i otwiera trzy megamarkety w Schio /Vicenza/, Affi /Verona/ i w Chopris Viscone /Udine/. W latach 90-tych Grupa wychodzi poza rejon Triveneto, otwierając inny punkt sprzedaży w Emilia Romagna w San Vinzenzo di Galliera.

Lata 90-te są kluczowym momentem rozwoju Grupy: Nico decyduje się na ekspansję rynku zagranicznego i otwarcie pierwszych sklepów w Polsce - w Modlnicy koło Krakowa oraz w Swadzimiu koło Poznania. Rozwój w tym kraju następuje dzięki uczestnictwu lokalnych administratorów i wspólników, stałym inwestycjom oraz znajomości specyfiki lokalnego rynku.

Od roku 2000 następuje dalsza ekspansja we Włoszech - otwarcie sklepu w Viadana /Montova/, Mixed w Vedelago /Treviso/, w Preganziol /Treviso/ w roku 2005 oraz w Castenedolo /Brescia/ w roku 2010. Ostatni sklep Nico został otwarty w Sedico /Belluno/ w 2016 roku.

Atutami Nico są obsługa i troska o klienta, dbałość o szczegóły oraz śledzenie fazy sprzedaży pod każdym względem. Są to podstawowe czynniki determinujące sukces grupy.

Chronologia