Zwroty
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo zrezygnować z zamówienia w terminie 14 dni od momentu odebrania zamówienia. Zwrotu możesz dokonać bezpłatnie w naszych sklepach stacjonarnych lub wysłać paczkę do nas. To bardzo proste!

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj. Niepodpisane dokumenty oraz paczki wysłane za pobraniem nie zostaną uznane. Zwrot płatności zostanie dokonany do 14 dni kalendarzowych.

2. SPAKUJ PRODUKTY
Zapakuj zwracane artykuły w bezpieczny sposób wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem.

3. WYŚLIJ PACZKĘ
Wyślij paczkę w najdogodniejszy dla Ciebie sposób na adres:
NICO – SKLEP INTERNETOWY
ul. Częstochowska 36
32-085 Modlnica
WYMIANA

1. ZWRÓĆ PRODUKTY
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu wybranych artykułów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeśli chcesz dokonać wymiany, postępuj zgodnie z procedurą zwrotu. Zapakuj zamówienie wraz z wypełnionym formularzem oraz wyślij paczkę na adres:
NICO – SKLEP INTERNETOWY
ul. Częstochowska 36
32-085 Modlnica

2. ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE
Nowe zamówienie możesz złożyć od razu, nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Złóż nowe zamówienie i oczekuj na swoją przesyłkę!
REKLAMACJE

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj. Niepodpisane dokumenty oraz paczki wysłane za pobraniem nie zostaną uznane.

2. SPAKUJ PRODUKTY
Zapakuj reklamowany produkt w bezpieczny sposób wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.

3. WYŚLIJ PACZKĘ
Wyślij paczkę w najdogodniejszy dla Ciebie sposób na adres:
NICO – SKLEP INTERNETOWY
ul. Częstochowska 36
32-085 Modlnica
Informację zwrotną na temat decyzji odnośnie reklamowanego produktu otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych drogą mailową.