WYSYŁKA W 24H
DARMOWA DOSTAWA
14 DNI NA ZWROT
Darmowa dostawa od 100,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwrot / Wymiana / Reklamacje

ZWROT

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo zrezygnować z zamówienia w terminie 14 dni od momentu odebrania zamówienia. Sklep internetowy dokonuje zwrotu środków za pośrednictwem przelewu bankowego lub cash-back w terminie do 14 dni - brak możliwości zwrotu gotówki.

Zwrotu możesz dokonać bezpłatnie w naszych sklepach stacjonarnych od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16

32-085 Modlnica, ul. Częstochowska 36. Telefon: 12 6370395

62-080 Swadzim, ul. św. Antoniego 10. Telefon: 61 8146600

 

lub wysłać do nas paczkę.

To bardzo proste!

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ

a). Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj. Niepodpisane dokumenty oraz paczki wysłane za pobraniem nie zostaną uznane. Zwrot płatności zostanie dokonany do 14 dni kalendarzowych.

 

 

 

2. SPAKUJ PRODUKTY

Zapakuj zwracane artykuły w bezpieczny sposób wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

3. WYŚLIJ PACZKĘ

Wyślij paczkę w najdogodniejszy dla Ciebie sposób na adres:

NICO – SKLEP INTERNETOWY
ul. Częstochowska 36
32-085 Modlnica

lub

 Jeżeli chcesz skorzystać z darmowych zwrotów InPost wejdź w szybkiezwroty.pl tutaj.

 

WYMIANA

1. ZWRÓĆ PRODUKTY

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu wybranych artykułów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeśli chcesz dokonać wymiany, postępuj zgodnie z procedurą zwrotu. Zapakuj zamówienie wraz z wypełnionym formularzem oraz wyślij paczkę na adres:

NICO – SKLEP INTERNETOWY
ul. Częstochowska 36
32-085 Modlnica

2. ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE

Nowe zamówienie możesz złożyć od razu, nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Złóż nowe zamówienie i oczekuj na swoją przesyłkę!

REKLAMACJE

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ

a). Wypełnij formularz reklamacji, który możesz pobrać tutaj. Niepodpisane dokumenty oraz paczki wysłane za pobraniem nie zostaną uznane.

 

2. SPAKUJ PRODUKTY

Zapakuj reklamowany produkt w bezpieczny sposób wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.

3. WYŚLIJ PACZKĘ

Wyślij paczkę w najdogodniejszy dla Ciebie sposób na adres:

NICO – SKLEP INTERNETOWY
ul. Częstochowska 36
32-085 Modlnica

lub

Jeżeli chcesz skorzystać z darmowej wysyłki reklamacji InPost wejdź w szybkiezwroty.ptutaj.

Informację zwrotną na temat decyzji odnośnie reklamowanego produktu otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych drogą mailową.

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 509 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-20
Super obsługa, cudny sklep, duży wybòr asortymentu , polecam
2024-11-13
W jednym przypadku skarpety były zabezpieczone specjalnym magnesem, uwaga na przyszłość aby sprawdzać czy są zabezpieczenia przed wysyłką
pixel